Festivaltopic

Van politiek tot muziekfestival, en welke film is een ticketje waard ? Deel het mee

Re: Festivaltopic

Berichtdoor Gertj3 op di 01 jun 2010, 22:12

Jazz Middelheim en Jazz Gent zal het worden hier *yeah*
ik kijk vooral uit naar deze mannen:

Wayne Shorter is mijn grootste jazz favoriet
zal de vierde keer zijn dat ik hem live aan het werk zie :daumen/
Afbeelding
We strijden voor een onafhankelijk Vlaanderen !!!!!
Gertj3
Reservespeler
Reservespeler

Berichtdoor jojo op wo 14 jul 2010, 20:53

Tomorrowland uitverkocht
Tien dagen voordat het tweedaagse dancefestival Tomorrowland neerstrijkt in De Schorre in Boom, mogen de organisatoren het bordje "uitverkocht" bovenhalen. Woensdag gingen de laatste tickets de deur uit. De zesde editie maakt zich op voor ruim 90.000 feestvierders.
Zaterdag 24 en zondag 25 juli wordt Provinciaal Recreatiedomein De Schorre in Boom weer helemaal omgetoverd tot een sprookjesachtig decor voor 's lands grootste dancefestival. De 90.000 bezoekers kunnen terecht bij maar liefst veertien verschillende podia en tenten, waar meer dan tweehonderd dj's ten dans spelen.
Headliners van deze zesde editie zijn ondermeer Paul Oakenfold, Richie Hawtin, Sasha, Roger Sanchez, Martin Solveig, David Guetta en Armin Van Buuren. Het is het tweede jaar op rij dat Tomorrowland haar maximumcapaciteit bereikt.
WINNAAR WK PRONO 2010

Afbeelding
jojo
Reservespeler
Reservespeler

Berichtdoor Gertj3 op do 15 jul 2010, 09:04

jojo schreef:Tomorrowland uitverkocht
Tien dagen voordat het tweedaagse dancefestival Tomorrowland neerstrijkt in De Schorre in Boom, mogen de organisatoren het bordje "uitverkocht" bovenhalen. Woensdag gingen de laatste tickets de deur uit. De zesde editie maakt zich op voor ruim 90.000 feestvierders.
Zaterdag 24 en zondag 25 juli wordt Provinciaal Recreatiedomein De Schorre in Boom weer helemaal omgetoverd tot een sprookjesachtig decor voor 's lands grootste dancefestival. De 90.000 bezoekers kunnen terecht bij maar liefst veertien verschillende podia en tenten, waar meer dan tweehonderd dj's ten dans spelen.
Headliners van deze zesde editie zijn ondermeer Paul Oakenfold, Richie Hawtin, Sasha, Roger Sanchez, Martin Solveig, David Guetta en Armin Van Buuren. Het is het tweede jaar op rij dat Tomorrowland haar maximumcapaciteit bereikt.

Mijn gebuur gaat de zondag !! Hopelijk hebben ze ook goed weer !!
Ik hou het wel op de rustigere Festivals ;-)
Afbeelding
We strijden voor een onafhankelijk Vlaanderen !!!!!
Gertj3
Reservespeler
Reservespeler

Vorige

Keer terug naar Nieuws & Varia