Ik zie hier nog niets over onze nieuwe president, vandaar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sandro_Rosell

jamiro schreef:Heeft eigenlijk niet veel met Cruyff te maken. Is eerder een natrap van Rosell naar Laporta. Die twee konden elkaar blijkbaar niet hebben.

Gertj3 schreef:jamiro schreef:Heeft eigenlijk niet veel met Cruyff te maken. Is eerder een natrap van Rosell naar Laporta. Die twee konden elkaar blijkbaar niet hebben.
We zullen zien of Rosell het evengoed zal dan als zijn voorganger ik vondt Laporta iemand met meer verstand van voetbal dan bv zijn collega bij Real Perez

jamiro schreef:Hier zou ik toch is graag het fijne van weten.
Toen Laporta overnam hadden ze een schuld die ze dank zij Laporta hadden afgebouwd. Ik kreeg nog geen twee weken geleden een brief (als socio), met afscheid van Laporta dat hij van de club nu een gezonde club had gemaakt.
Nog geen twee weken later zijn ze aan de afgrond met de nieuwe voorzitter Rossel en die gaat het oplossen. Mag ik binnen x-aantal jaar weer een brief verwachten dat hij alles heeft opgelost om dan bij een nieuwe voorzitter weer te horen dat het een puinhoop is?

dukeman schreef:jamiro schreef:Hier zou ik toch is graag het fijne van weten.
Toen Laporta overnam hadden ze een schuld die ze dank zij Laporta hadden afgebouwd. Ik kreeg nog geen twee weken geleden een brief (als socio), met afscheid van Laporta dat hij van de club nu een gezonde club had gemaakt.
Nog geen twee weken later zijn ze aan de afgrond met de nieuwe voorzitter Rossel en die gaat het oplossen. Mag ik binnen x-aantal jaar weer een brief verwachten dat hij alles heeft opgelost om dan bij een nieuwe voorzitter weer te horen dat het een puinhoop is?
Werkt zoals in elk bedrijf he. Het afgedankte bestuur treft volgens de club alle blaam, en de nieuwe zal het wel weer oplossen. Hopelijk escaleert het niet.

Keer terug naar Europa: Landen Competities
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast